torsdag den 24. april 2008

Lidt herfra..

Først om killingerne - vi har nu fået ca. seks billeder af en af killingerne (vi er klar over det ikke er den samme) og nøj hvor er den sød... Vi kan ikke vente til den 25. maj, hvor vi skal over for at se dem første gang. Nu er der kun fire killinger. En mere er død. Nu håber vi resten overlever - så der er de killinger vi skal have..

Men ellers er Nethes liv sat i faste rammer fra nu af og frem til den 13. juni, hvor vi aflevere rapport. De næste to uger drejer sig om case 2 og derefter kommer første års projektet - så vi har godt nok travlt..

Men ellers er alt vel her... Jeg skal snart til redaktionsmøde på tværs i dag - med Aarhusvest.dk og vibysyd.dk i dag..

PT sidder jeg på studiet stedet som den eneste og så kan jeg lige godt blogge inden jeg forlader skolen.. Jeg skal jo lige pakke sammen og være færdig inden jeg kan forlade stedet her.. I morgen holder sparringsteamet hjemmearbejdsdag..

Mange varme hilsner
fra
Nethe

Ingen kommentarer: