onsdag den 7. maj 2008

En kort pause i hverdagen

Er der lige tid til nu.

Jeg har i skrivende stund en pause til at finde en studiegruppe og en gøre mig klar til endnu et projekt, som skal være afsluttet den 10. juni. Så er der eksamen den 18. juni og så er jeg forhåbentlig videre på 3. semester.

Sidst jeg skrev på bloggen, havde vi lige mistet to killinger hos en opdrætter. De måtte som sagt aflives og vi måtte ud at finde en ny opdrætter.

Det gjorde vi ved første besøg hos ny opdrætter.

Det endte med at vi bestilte to killinger hos en anden opdrætter og jeg glæder mig til at må præsenterer dem for jer herinde, men synes lige de skal være lidt større. De er nemlig kun lidt over 2 uger nu.

Men ellers går livet sin vante gang her i Gellerup..

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: