mandag den 9. februar 2009

Veninden flirter

Ok så er jeg tilbage for et kort ord.

Lige nu sidder jeg ved min computer og kigger ind i skærmen på den. Jeg har lige været ud at gå med min veninde. Hun trænger til en rask gåtur, fordi hun har fået lidt at tænke på. Altså hun har fundet sig en flirt, så her hedder han altså bare flirten. Det er en lidt sød historie.

Faktisk har Flirten og min veninde mødtes for næsten to år siden, hvor de to hjalp os med at flytte her til Gellerupparken. Flirten er en af min mands arbejdskollegaer og de deler kontor. Min veninde var lidt smule interesseret i ham dengang - men han var i fast forhold og i to år har hun holdt det for selv. Så gik det op for hende at Flirten skulle komme besøg hos os i sidste weekend og hun inviterede sig selv. Hun er nærmest fast gæst af lejligheden, så hun er altid velkommen og det ved hun. Men jeg begyndte at forstå hvor det bar henad og pludselig forstod jeg mere og mere - fordi jeg begyndte at spørge hende lidt ud om hvad og hvordan det lige kunne være at hun var så interesseret at Flirten kom på besøg.

Da Flirten forlod os i lørdags, gav han min veninde et kæmpebamseknus og hun har været rundt på gulvet siden. De skriver sammen på facebook, har aftalt at mødes i nærmeste fremtid. Så de kan lære hinanden bedre at kende.. Så jeg er lidt spændt på om Flirten, snart skal skifte navn til daten:-) og til dem der sidder og tænker på om min veninde ødelægger et forhold, så kan jeg kun skrive nej. Flirten er single og har ikke rigtig planer om at indlede et fast forhold lige nu, men lære hinanden at kende og derefter bygge det langsomt op for at se om der er noget at bygge videre på - er vel heller ikke forkert.. Så jeg ser frem til hvad der sker...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: