fredag den 13. februar 2009

Ny fase i mit liv :-D

Ja så sluttede der en fase i mit liv. En fase hvor jeg kan sidde og kigge Stolthed og fordom på DVD eller læse Stolthed og fordom som bog. Det har været en god tid, hvor jeg elskede kærligheds historien. Det har været svært sige farvel til den, men man vokser jo og bevæger sig videre:-)

Det er sket for mig. Det hele startede en dag i slutning af januar hvor jeg så en trailer for http://www.twilightthemovie.com/ og på en eller anden måde kravlede den ind under huden på oog den blev ind i mit hjerte og jeg måtte bare se den..

Det blev min veninde og jeg enige om at var en film for os, så vi bestilte billetter og som tiden gik blev vi mere og mere spændte. Jeg blev ved med at se traileren igen, igen og igen.. Vi er enige om at vi skal ind at se to'eren når den kommer til Danmark den forventes at have premiere i USA til november:-) Jeg er blev besat af den film. Jeg må have den på DVD, så nu må den godt snart komme på dansk:-), men for at få stillet abstinenserne har jeg fået Twilight, new moon og eclipse. Godt nok på engelsk, men jeg sidder og drukner i de bøger.. Jeg kan simpelthen ikke lægger dem fra mig - så det kommer til at tage tid.. Jeg elsker dem allerede inden jeg har fået læst dem alle...:-)

Så velkommen til Nethes Twilight fase:-)
Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: