fredag den 15. maj 2009

At livet det er livet værd

Ja at livet det er livet værd, på trods af tvivl og stort besvært, på trods af det som smerter...

Det kan jeg tale med om - lige nu kan jeg godt nok ikke føle meget at livets værdi. Det hele er sådan gråt i gråt i øjeblikket og det eneste jeg kan i øjeblikket er føle træthed, lettere til gråd og vrede. Intet overskud har jeg og jeg kan ikke tage mig sammen til noget som helst.

Min læge kalder det en depression og jeg har fået det konstateret i tirsdags. Det er så ikke første gang jeg at jeg har det sådan - og jeg er heldigvis heller ikke alene med de tanker der indimellem kværner rundt i mit hoved og det er jeg glad for. Selvom min stakkels mand engang i mellem oplever min lidt ustabile sindstilstand. :-/ Men han klarer det faktisk ganske godt - eftersom jeg indimellem er lidt meget urimelig..

Nå jeg kan ikke komme på mere at skrive (det var det der med manglende koncentration) :-/ Så I må hygge jer til næste gang jeg skriver..

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ps Bør nok skrive at jeg er begyndt på antidepressiva :-)

Ingen kommentarer: