søndag den 23. december 2007

Glædelig nytår og godt jul

eller sådan noget..

Jeg vil starte med at ønske mine læsere en god jul og et godt nytår.

Her hos os er der stille. Nichlas ser film og jeg er på vej i seng igen. Hip hurra for forkølelse - stress og manglende nattesøvn fordi Nichlas er forkølet og har fået øjenbetændelse..

I morgen er det juleaften nummer et - min lillesøster og mindste lillebror kommer forbi og fejrer jul sammen med os!. Vi skal i kirke og alt muligt. Derefter skal vi danse om juletræ og have gaver og så spiser vi julemad - her i huset har vi børn - og vi holder julen på den måde vi mener er bedst for børnene.

Så tager min to søskende hjem den 25. december og herefter har vi omkring to døgn før Johanne kommer på samvær igen. Her skal igen holdes juleaften og herefter skal vi bare have en dag hvor der er fred og ro hos os..

Den 29. december skal vi forbi og besøge den kommende missemor - der skal levere vores killinger i februar - vi glæder os for VILDT. Det bliver med en tur til Odense på Jensens Bøfhus og derefter over til opdrætteren.

Den 30. december kommer svigerfar og svigermor på besøg og dagen efter er det - BIG SUPRISE - nytårsaften og dagen efter igen - den 1. januar skal Johanne hjem igen.

*host host* Undskyld. Sådan ser vores plan ud for vores juleferie.

Jeg vil snart slukke min computer og finde min seng igen..

Mange varme hilsner
fra
Nethe * der er tilbage - med "takketale til år 2007" den 31. december - senest det lover jeg*

Ingen kommentarer: