mandag den 10. december 2007

Jeg er gået i strejke

eller det vil sige i en strejke for at Nethe skal have det bedre.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at selvom jeg efterhånden har accepteret min nye ven "stress", så kan jeg bare ikke altid rumme dens finurligheder så som manglende overskud og savnet af en seng på de mest underlige tidspunkter af dagen...

Derfor har jeg besluttet mig for at leve 14 dage uden alt for meget forstyrrende teknologi i min verden. Det vil sige at 14 dage er min mobiltelefon slukket og min fastnettelefon bliver kun besvaret af den mand jeg bor sammen med! BASTA!

Derudover har jeg erklæret min nye vens følgesvende - lav energistatus - hvilket er fin nok når der er tale om strømbesparende hvidevarer eller pærer - men ikke når det gælder om at holde hjem og være en del af familielivet - hukommelsessvigt og koncentrationsbesvær - krig. Jeg har købt bladrisan og gerimax! Så nu skal den bare forstå at jeg ikke er så nem at danse med...

Så Kære verden omkring mig - vil i mig noget er det kun min mail der du'r ellers send mig en snail-mail - julekort bliver taget i mod med kyshånd...

Men nu vil jeg spise noget mad og derefter finde i min i seng.. Jeg er pludselig blevet så træt...

Mange varme hilsner
fra
Nethe * nu med slukket mobiltelefon *

Ingen kommentarer: