onsdag den 12. marts 2008

Hvor er afbestillingsformularen?

*roder i skuffer, kasser, papirbunker* Hmmm *køler mig i håret* hmmm

*kigger op og ser overrasket på dig* Davs er du der? Jeg hørte dig slet ikke - har du stået der længe?

*kigger mig rødmende omkring* Æhh jeg var lige ved at lede efter noget meget vigtigt - forstår du - jeg har været igen med at lede efter en afbestillingsformular. Ser du..

Vi har besøg af denne underlige usynlige gæst - der hedder Roskildesyge - og han bliver ved med at være hos os og når vi endelig får ham "smidt" ud - så kommer han bare tilbage i en anden version. Jeg mener dog ikke at han blevet bestilt at komme på besøg og derfor leder jeg efter en afbestillingsformular - så jeg kan komme af med den uønskede gæst engang for alle..

Mange varme tanker
fra
Nethe * med mangle på søvn og på revet æbler og kogt vand *

Ingen kommentarer: