tirsdag den 11. marts 2008

Spøger det på Jettesvej

eller??

Familien er gået til ro. Vi er alle faldet i en rimelig søvn. Pludselig går min søn i gang med den største slåskamp uden modstander i søvne.. Men endelig falder han til ro.
Så falder der igen ro over gemytterne - men så lyder der en stemme der siger *Hej*.. Klaus og jeg kigger på hinanden og lyder det *tryk mig på øret* Ronja, vores ene kat, hopper ned af kradsetræet hvor hun har lagt og sovet og lister forsigtig hen mod døren.. Både Klaus og jeg er en smule chokerede over den spinkle stemme.. Jeg sætter mig op i sengen og hvad ser jeg Ronja snuse til, en lyserød CareBear der kan tale......

Så meget postyr for så lille et myr.. Jeg tog staklen op og så sagde den *tryk mig på øret*. Jeg lå den på natbordet, hvor efter jeg flækkede af grin... og så lød det *farvel*

Ak ja.. Sådan kan det også være at bo sammen med os...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: