søndag den 2. marts 2008

Jeg er i live...

Selvom det kan være svært at tro.

Men der er bare så mange andre ting der fylder i mit ellers ikke-eksisterende liv i øjeblikket.

Siden jul har der været nytårsaften - som forløb stille og roligt uden at der skete noget. Alle katte kom trygt gennem aftenen - godt hjulpet på vej i madfamiliens trygge arme.

Så blev det januar og studiestarten kom endnu tættere på - det som en snigende væsen der bare ville overfalde mig.. Men det lykkedes ikke for den. Jeg var FORBEREDT og samtidig fik jeg et flot brev der fortalte mig at de glædede sig til at se mig igen og hvor jeg skulle starte.. :D

I mellemtiden fik jeg så også lige lov til at opleve en trafikulykke uden personskader - men det gør alligevel at Nethes lille hjerne og hendes nye "bedste" ven ved navn Stress - fik endnu en tur op i det røde felt. Men Nethe kom igennem det på den anden side... YES...

Nu er jeg så startet i skole igen - og jeg havde lige glemt hvor stressende den slags er - så jeg har været i gang med at få lavet en masse strukturering i mit liv og indført noget der hedder timeout (en hel fridag planlagt langt frem i tiden) her skal jeg sove længe og bare nyde livet...

Vi havde ellers rigtig glædet os til februar hvor der skulle være født killinger - som vi skulle have købt hos en opdrætter - men mormissen er en snyder og var falsk drægtig så nu må vi vente lidt - faktisk et halvt år i stedet for tre måneder mere.. Men mon IKKE vi klarer det..

Vi har planlagt ferie i uge 31 og vi glæder os. Har fundet et sted hvor vores katte kan komme med - så vi er glade...

Lige nu ligger Nichlas med omgangssyge og vi skal ned med Johanne, men livet er dejligt alligevel - selvom det kan være hårdt,,

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: