fredag den 5. oktober 2007

Endelig fredag

Hip, Hip Hurra Endelig fredag!

Endelig tid til at slappe af, og bare have det rart, altså bortset fra den vasketøjsbjerg der er vokset ud af intetheden. Jeg forstår det simpelthen ikke, hvordan vasketøjsbunken kan vokse fra ingenting til et kæmpebjerg på nul-komma-fem dag tror jeg det var...

Også er der jo også lige artiklen der skal skrives.. Men ham jeg skal skrive om er ikke tilstede før mandag *Suk* og så var der lige den der projekt-rapport, valg af destinationer til det projekt vi er i gang med i skolen og nogle hoteller, men så er der heller ikke andet jeg skal nå.

I går oplevede jeg faktisk noget forunderligt, da jeg sad i min sofa med min søn på skødet, mens jeg spillede Legos Min verden for begyndere (børnehavebørn) efter at være kommet hjem fra borgerjournalistkurset, fandt jeg ud af hvor afslappet jeg blev i hans selskab... og så er der dem der siger børn stresser.. Det gør de også nogle gange, men de fleste gange får de mig til at slappe af og nyde tiden med dem.. Livet er alt for kort til at have så travlt at man ikke kan stoppe op og nyde de små ting, som sneglene på vejen, eller den lille pind, eller fuglen der flyver... Det er en værdi jeg forsøger at lære min børn og de lever op til den til fulde. De kan forundres over de små ting og nyde dem - måske burde vi give os selv tiden til det..

Det var i hvert en nydelse at sidde med sønnike og mærke roen og forundringen over at den kom lige netop på det tidspunkt..

Også var det første nat i lang tid jeg sov igennem uden at vågne stresset op...

Mange varme hilsner
fra
Nethe

Ingen kommentarer: