lørdag den 6. oktober 2007

Mind mig lige om...

at man ikke skal finde nogle legetøjsbolde med klokke i til ens plejekilling om aftenen.

Det kan IKKE anbefales, da disse klokker larmer afsindigt om natten og at de larmer når de ruller hen over gulvet...

Stor er glæden så når plejemadmor, slår øjnene op og tænder lyset, for at se hvad hun har gang i. Den store fejl nummer 1. For "ungen" tror jo så at det er morgen og vil lege en masse sjove lege med "mor" og det er alt lige fra. Jeg skal spise spaghetti.. (madmors hår), til hvad er der en under dynen(en leg, hvor madmor gemmer sit ansigt under dynen, hvor efter "ungen" ligger ved siden af og forsøger at føle sig frem.. Heldigvis gør hun det uden klør..

Så falder man endelig i søvn igen og vågner ved at man er ved at lægge sig på hende, fordi man vender sig i sengen. Fejl nummer to - man flytter sig - Hun fanger den og begynder det hele forfra...

Så vågner man af sig selv, skal lige se på uret - Fejl nummer 3 - tænder lyset for at se hvad klokken er den er 01.30. Brumbasse Nethe ligger sig ned igen for at sove, men brumbassen Belle, slår op i decibel og indstiller motoren på vækning og kæling og leg... *suk*

Endelig får jeg lov til at sove.. Indtil dagens lys bliver tændt og så starter vækkeuret af mærket Belle op - i højeste decibel og det lige ud for mit ansigt, mens hun leger gæt hvad der er under dynen for at se hvad der sker når man kilder under næsen.. Atju... Åh madmor er vågnet.. Skal vi lege, skal vi lege? Skal vi lege? hva hva hva?

Nu er det heldigvis snart slut med at hun skal være isoleret så kun en nat mere inden hun må komme ud til de andre. Tror hun glæder sig lige så meget som de andre og vi gør...

Men om to uger er hun væk, så bor hun hos min søster.. Det virker lidt underligt..

Men igen mind mig lige om at jeg skal have min mobiltelefon med mig i seng, så kan man da undgå at begå fejlen nummer 3 igen... De andre søger jeg stadigvæk en løsning på..

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: