tirsdag den 16. oktober 2007

Nogle ideer til overspringshandlinger?

Jeg har fået håndværkere på besøg og det endda temmelig uanmeldt. Jeg har ikke engang selv bestilt dem, men de kom hjem sammen med et værkstedsbord købt i Lime - en ny legetøjsbutik der sælger lagervarer i City Vest og siden er der blevet banket, skruet og boret i alt. Det var halv pris, og en for tidlig fødselsdagsgave fra storesøster... Selv i drengens eget hoved går han rundt og leger han borer i 8)

I dag skal jeg have lavet noget, i går brugte jeg overspringshandlingen købe udstyr til Sheba, hvad skal jeg så bruge i dag? Vaske tøj? Støvsuge? Gøre rent?

For jeg kan nemlig ikke bruge undskyldningen at jeg skal se efter to børn, for det skal jeg kun indtil kl. 10 (eller skal vi sige kl. 11.00, jeg kender mine svigerforældre), for der kommer ungernes ene hold bedsteforældre (min mands forældre) og tager børnene med ud på en lille udflugt og så kan jeg fordybe mig i mit studieprojekt og det er så problemet, for hvad skal min overspringshandling så være? Når jeg nu ikke kan passe børn.. Det andet er jo småting...

Hmmm Hjælp mig med ideer...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: