lørdag den 13. oktober 2007

Livet er dejligt...

Jeg har fået midtbyen ind i min stue 8-) Slå lige den...

Mine unger, deleungen og den fastboende, sidder lige nu og leger med togbane her i stuen og det betyder åbenbart at midtbyen er flyttet ind her hos mig B-) Det skal nydes.. Så nu vil jeg gå ind for at hente min mand og så bede ham gå med mig ned i midtbyen, så vi kan gå på museer, i biografen eller hvad nu man kan finde på i midtbyen..

Derudover har jeg lige købt to bøger, som kan bruges til at tegne motiver efter og min mand er så dygtig at han i dag har tegnet både en elefant og en traktor..

Og så fik jeg ellers en åbenbaring. Jeg flyttede for et halv år siden fra Trige af. For sjovt søgte jeg på den afdeling kontra Gellerupparken bare for at se fraflytningsprocenten og jeg er målløs...
For afdeling 19, Trige centervej, er 10% for 3 værelserne og 7% for 4 værelserne... Det var så ikke her jeg boede... Vi boede på Trige Parkvej, afdeling 20, hvor flytteprocenten er hele 16 % for en 3-værelses, som vi boede i.
Der er altså større fraflytningsprocent i Trige afdelingerne end i Gellerupparken.. Jeg er målløs.. Gellerup er så meget større og alligevel er fraflytningsprocenten mindre..
En 3 værelses herude har kun 7% mens en 4-værelses også har 7%, så jeg synes faktisk man skulle være mere bekymret for Trigeparkens overlevelse end Gellerupparkens i perioder...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: