fredag den 2. november 2007

Fredag, frusteret og færdig

Endelig fredag - endelig afslutningen på en uge med træthed og en masse dumme tanker der drøner rundt i mit hoved.

En dag hvor jeg bare har lyst til at krybe under dynen og blive der hele dagen og overhovedet ikke komme frem. Jeg synes bare verden er ond mod mig lige nu. Stress, en umulig unge der ikke kan slappe af mors selskab - bare mor tager til borgerjournalist-kursus fester og danser .. Ja jeg skrev DANSER manden min og ungen rundt og har det sjovt til U2! To gange på 7 år har han danset med mig - en gang vores første nytårsaften sammen - og så bryllupsvalsen og så vover han frivilligt at danse med vores søn.. og aldrig med mig.:-/

Når jeg kigger tilbage på ugen, har det bare været noget møg - min unge der ikke vil i børneha-VE og hans forhandlingsstrategier - det alt fra at han nok skal være supersød hvis han kommer med far på arbejde til at han sagtens kan være alene hjemme mens mor er i skole. I dag vælger han så at bryde sammen, grædende og fortælle at han IKKE kan lide at være i børnehaven. Tak skæbne er det så derfor han kæmpet så meget for ikke at komme afsted? Eller er det bare noget han siger for at få sin vilje og blive hjemme?

Jeg vil i øvrigt gerne takke Lene for hendes omtanke overfor mig. Hun drømte sig en drøm en nat - hun drømte om en kat - te-killing og denne kattekilling gjorde hende så febrilsk fordi den havde fundet hende eller også var det omvendt - og så ville den gerne bo ved hende - det var hun ikke enig med den i - så hun gav den til mig.. En drømmekilling - den må være så nem at have - en god personlighed som man selv kan forestille sig, og så skal den være som lige nøjagtig min drømmekat er - men Lene der er bare et problem - vil du når jeg nu har været så flink at tage mod din drømme-killing tage i mod den virkelige-kat - der bor i det rum, hvor vi normalt indfører katte i vores kattehold fra? Hun søger nemlig nyt hjem!

Men livet er ikke så skidt at det ikke er godt for noget - jeg har fået tre nye kattebøger - den ene er på engelsk, den anden er på norsk og den tredje på dansk, så jeg skal nok få læst noget sprog. Udover dette har vi fået to børnebøger - som Nichlas allerede elsker - der er jo katte i.

Og så kom mine nye bukser i dag - de koster mig 700 kroner og spritnye - den normale pris ville være det dobbelte ude i butikkerne - hip hip hurra for andre menneskers fejlkøb og de paser mig perfekt!!!

Og når man har det som mig i dag - så er der bare ikke mere helbredende end et karbad med masser af skum i, hvor man kan ligge med lukkede øjne og drømme sig til en helt anden verden og drikke saftevand når man bliver tørstig.. Nu vil jeg gå ind i min seng og fortsætte drømmen.. Der er så mange ting jeg skal have indhentet i min drømmeverden, men det er en helt anden historie...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: