tirsdag den 13. november 2007

Så er der valg

Og det er en gyser! Efter min mening skal vi bare af med ham der Fjogh Rasmussen men nogle er ikke enige med mig i det åbenbart, for der dødt løb i øjeblikket! Men min mand har stemt rødt for første gang i hans liv (mon det gjorde ondt)? Det må det i hvert fald gøre på Fjogh at han kun kan mønstre flertal ved at samarbejde med både Ny alliance og Dansk folkeparti! Det da kan kun gå galt efter kort tid!!

Ellers er der sket en masse - Nethe har lavet projekt og projekt og projekt, men så ringer hendes mand til hende og siger at han lige har snakket om modulpasning og hævningen af den fra december måned og så kom det lige som en sidebemærkning at han har fået en lønforhøjelse på 1200 kroner!! Vi jubler herhjemme, for det nemlig ikke inclusiv den lønstigning der vil komme i januar når han har været ansat i et år!! Fedest siger vi bare

Men kigger vi tilbage i denne weekend - så har vi været på besøg hos svigermekanikken og det endte med et vagtlægebesøg hos vagtlægen i Tarm! Lægevagten havde fået ind i hans hoved at det var mig der var kommet galt af sted - det var nu altså sønnike! Han blev limet så fint ved øret!! Han var bare så dygtig til det - ingen gråd selvom lægen "pillede" såret op og rensede det og derefter fik såret klemt sammen og limet!! Han er så stolt over sit limplaster! Min mand var ved at besvime da han så alt blodet!!

Men nu vil jeg daffe ind og følge med i valgkampen i radioen - vi er nemlig en af de få familier i Danmark der IKKE har fjernsyn!!

Mange varme hilsner
fra
Nethe

Ingen kommentarer: