onsdag den 14. november 2007

Sorgens dag

Så er det sket - fire år mere med Fjogh. Det her bliver fire meget lange år, hvor vi gang på gang vil se Fjogh og hans VKO regering køre DK langsomt i smadder! Det skal ingen hemmelighed være at jeg er i mod at stjæler tiden fra min søn i institutionen til papirarbejde! Det skal ikke være nogen hemmelighed at regeringen har et ansvar over for de svageste i samfundet - et ansvar jeg mener regeringen IKKE tager alvorligt nok.

Hvad hjælper skattelettelserne, når det er de rige der bliver til gode set - hvad med os almindelige mennesker vil der blive plads til os? For min man vil det betyde at han ikke kommer op og røre topskatten foreløbig - men vil Fjogh kigge på de syge og ældres vilkår? Hvad er det DK vil have? Vil vi have velfærd eller vil vi have skattelettelser? Som det er ud nu - så er det skattelettelser altså flere penge mellem hænderne vi vil have! Eller det er det når det kommer til stykke? Mon vi selv når vi bliver syge - vil ligge på gangene? Mon vi selv som ældre vil synes det "fedt" kun at komme i bad engang om ugen - fordi det er det der tid og penge til i ældreplejen? Det tror jeg ikke og når vi så står/ligger der på sygehuset og giver regeringen skylden - så burde man jo starte med at spørge sig selv - hvor satte jeg mit kryds den 13. november 2007 og derefter stille sig selv spørgsmålet - er jeg selv skyld i at jeg ligger her? For det er man hvis man stemte på den borgerlige fløj!

Forstår folk slet ikke hvad der sker med Danmark?:-( Den bliver jo sejlet i sænk af en regering der kun stjæler fra de fattige og giver til de rige!! Det er tyveri!! Hvorfor skal landsbyggefonden - som lejerne i almene boliger betaler til så de kan få vedligeholdt deres boliger - betale for at der bliver bygget nye boliger - med det resultat at videligeholdelses-projekterne bliver "syltet" for dem er der IKKE råd til! Dette er bare et eksempel på hvad det er de har gang i!

Næste gang jeg går til valg - går jeg til valg med det samme formål som denne gang - at få væltet Fjogh og hans kumpaner! Og det håber jeg så også at du gør!!

Og så vil jeg i gang med mit studieprojekt!!

Mange varme hilsner
fra
Nethe

Ingen kommentarer: