fredag den 23. november 2007

Hvad mon folkene i netto ikke tror om mig

For det første ligner jeg en der ikke har sovet i flere dage - for det andet har jeg lige købt det meste af deres kageudvalg med hjem og så lidt chokolade og andet mundgodt.. Jeg må virkelig ligne en desperat sukkerjunkie på jagt efter mere sukker...

Men sagen er simpelhen en anden..

Min lille dreng, min baby, bliver tre år i næste uge og hele familien er inviteret til fødselsdag i denne weekend. Fin nok! Nu hænger influenza, fødselsdagsforberedelser og kagebagning altså ikke sammen i videre god enhed, så jeg har måttet gå noget på kompromis med kvaliteten i år.

Så nu er der købt kage til flere hundrede kroner - tilgengæld har jeg også til hele familien nu! og det er jo det der er det vigtigste...

Så langt så godt...

Men ellers er der en smule fremgang med mig - i modsætning til de andre dage kan jeg i dag føle sult, problemet er så bare at jeg stadigvæk får kvalme bare ved synet af mad - så det hænger ligesom ikke sammen.. Men nu spiser jeg små blide måltider og så håber jeg snart på bedring..

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: