fredag den 9. november 2007

Glæden dybt inde i sig selv

er svær at modstå. I går gik jeg helt i julehumør og fik lyst til at danse og synge julesange - af glæde.. Det var bare en god dag for os.

Som I kan læse jer frem til har vi et delebarn - som vi kun ser hver anden weekend. Et valg vi bevidst selv har truffet - for hendes skyld!

Nu nærmere vi os så julen og for at undgå vores lidt problemfyldte samarbejde, så gik jeg i kast med at samarbejde med det andet forældrepar for at finde en løsning på problemet. Sagen var er det var vores tur til at have hende nytår og der er en skæring i afleveringen den 27. december kl. 12.00 og weekenden i uge 51 er vores. Vi var villige til at give afkald på weekenden i uge 51, hvis bare vi kunne få hende fra den 27. december. Det andet forældrepar ringer så til sagsbehandleren, som kigger vores sag og jeg har mailet mit forslag til samvær til sagsbehandleren! Sagsbehandleren ringer så i går.. Vi får hende som vi normalt ville i hele weekenden i uge 51 og skal derefter kører hende derned og så kommer hun her op igen den 27. december og skal køres hjem den 1. januar. Nogle gange kommer der bare ikke noget "godt" ud af altid at være den sætter sig på tværs - det tror jeg de fik lært i den her sammenhæng! Vi kunne have delt ferien ligeligt - hvis de havde lyttet til mit forslag!!

Og der blev i går fundet et nyt hjem til Fie! Et supergodt og dejligt hjem, hvor hun vil blive indekat og få en kvadratmeter mere end vores andre fire katte har til sammen! Der er tre børn og to voksne!! Det kan simpelthen ikke blive bedre!! Glæder mig så meget på hendes vegne!

I dag har jeg en fridag - men fridag er vidst så meget sagt - skal have pakket julegaver ind, skal have ryddet op og vasket op, skal have pakket lidt tøj - vi tager på weekend i morgen! Have gjort lidt rent og vasket noget tøj!!

*skal lige væk fra computeren ford jeg skal ud at lukke en skabslåge kan jeg høre *

Og så skal jeg i gang med et studieprojekt også...

Nå men jeg vil smutte igen - skal lige have sæt julemusik over og så vil jeg til at gøre dagens gode gerninger... (efter at have været på jubii katte debatten først og spist min morgenmad)

I øvrigt kan juletheen fra Søsterne Grene anbefales! Jeg har lige smagt den!! Uhmmm
Mange varme hilsner
fra
Nethe

Ingen kommentarer: