mandag den 30. juni 2008

Det er lidt underligt..

at skulle sige farvel til det sted hvor vi har lejet bil de sidste tre år - når vi skal ned med Johanne.

De ringede til os i fredags - jeg havde ikke hørt telefonen, men jeg opdagede de havde ringet ved at der blinkede et brev i telefondisplayet. Jeg valgte at ringe dem op og så fortalte de os at de lukkede ned. Ikke at det kom bag på os - den "faste" ekspedient havde fortalt os det..

Øv hvor er surt - det var bare så rart at komme der - der var altid smil og godt humør. Vi kendte hinanden så godt til sidst. I en periode, var deres "faste" ekspident/"bestyrer" væk på en længere rejse, men selv der fik vi den bedste behandling. Aldrig har vi haft noget at klage over - aldrig har de behandlet os skidt eller noget - så det er altså lidt trælst at de ikke længere er til her i Århus..

Vi har kun gode oplevelser med derfra...

De kunne bare det der med service - en dag var den bil ikke kommet vi skulle leje, de fandt hurtig en anden. En anden dag skulle min mand vente på bilen og der fik han rundstykker, kaffe og kakaomælk. En trejde gang var vi der med ungerne og den lille tændte af over at vi ikke skulle have en sort bil, som vi plejede, og det klarede den "faste" ekspedient med ordene, nu får i en meget flottere rød bil, er den ikke FLOT... Den lille holdt mund og mor var målløs, inden da havde jeg forsøgt at konfliktmægle. De har endda haft slik med til ungerne - fordi de vidste de kom med..

Nu er de der ikke mere og vi ved godt de har andre afdelinger, og dem vil vi også benytte - men det skal dog ikke hindrer mig i at udtrykke beklagelse over Århus N afdelingen fra Discount biludlejningen er lukket ned i denne weekend... Den nye afdeling får svært ved at leve op til de oplevelser vi har med fra den anden afdeling..;-)

Men ellers kan I tro at jeg nyder min sommerferie og jeg har fået malet begge børnenes værelser - næste ferieperiode - januar 2009 - skal bruges på at male stuen:-) og sætte borter op - vi skal jo bo her - resten af vores liv - det er i hvert fald planen.. Så nu mangler vi bare at få de indkøbte plakater op på deres værelser

Men ellers er Johanne på ferie hos os, og Nichlas nyder det i fulde drag - det går rigtig meget op i leg og pjank i dag...

Vi har været på besøg ved opdrætteren og har hilst på McQueen og Bumle. I den forbindelse fik vi taget nogle gode billeder - men dem må I lige vente med indtil jeg kommer til den anden computer... Og så har vi fået købt det manglende udstyr til killingerne,

I dag er der kun 14 dage til vi skal hente killingerne og vi er ved at planlægge denne tur, regner med en tur til Fiskerimuseet i Esbjerg - der har jeg IKKE været siden - dagen før jeg fødte Johanne og det er 9 år siden... Faktisk bliver det 9 år minus 3 dage...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: