torsdag den 12. juni 2008

Æv æv æv...

Mit strandstunt har ført til at jeg har fået betændelse i et ene sår og jeg ringede så lige til min læge for at høre, hvordan jeg skulle forholde mig og sørme og sygeplejeskedamen - lige vil finde en tid til mig, så jeg kan vaccineret med en stivkrampevaccination.. Tak doktor-dame, det var også lige det jeg havde brug for...

Så i morgen drager jeg til lægen og får en stivkrampevaccination...

På onsdag har jeg eksamen, som jeg bare skal bestå, så jeg kan komme videre til tredje år...

Desværre kan I ikke se billeder af vores små bamser endnu - vores opdrætter har haft travlt med de andre killinger, fordi der stødte komplikationer til i forbindelse med fødslen, men det blev tre dejlige killinger..

MEn nu må I have det godt.

Nethe vil lukke ned og efter spisetid finde en seng.. Trænger bare til at sove..

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: