lørdag den 14. juni 2008

Så kom de længe ventede billeder

og da jeg jo ved at jeg har en trofast læser - der bare sidder og venter på at se billederne at de smuklinger, som snart flytter ind hos os - så vil jeg da ikke skuffe hende. Så her kommer de sidste nye, som jeg først har set i dag...





De første fire er af McQueen - en modig lille vildbasse- som han vil komme til at hedde hos os - på stamtavlen vil der stå uss Nimitz..



De sidste fire er af Bumle - en forsigtig lille krammebamse - som han skal hedde hos os - hos opdrætteren hedder han Nimbus..

Billederne er taget af opdrætter Mette Bjørn, fra Empire opdræt - hendes website kan findes under linksene her på vores site..

Og igen min trofaste læser - så er der stadigvæk ledige killinger hos hende - der nu også kommet nogle små blå dejligheder, hvis du ikke finder en colourpoint interessant, som sikkert ville være rigtig smukke sammen med en kanin ;-)

Hvad angår mine bivirkninger så har jeg det bedre - men der går nok lidt tid før jeg er helt på toppen igen..

Mange varme tanker fra Nethe

Ingen kommentarer: