søndag den 8. juni 2008

Ingen killingebesøg i dag

Æv bæv...

Men det er der så en god grund til. Vores opdrætter har en dejlige britepige i farven blå, der havde termin i dag og den har åbenbart tænkt sig at prøve den specielle ting, der hedder levering på leveringsdato, så det gjorde den..

Jeg ved ikke om jeg har fortalt det - men vores killinger er colourpoint briter, altså får de maske, og sokker på lige som Hellig Birma..

Og det er der kommet tre dejlige killinger ud af - vi ser frem til at møde dem og deres stolte mor, når vi endelig om 14 dage kan besøge vores killing og se hvor søde de ser ud nu..

Hvad angår mit strandstunt, så går det bedre, jeg har stadigvæk smerter i såret på knæet, men det sidder jo også lige på et led, og jeg er selvfølgelig bekymret for det...

Ellers har vi haft et par dejlige killinger - på lynvisit - fra lørdag formiddag til søndag morgen - så blev de sat i bil og kørt til Kolding, hvor de skiftede bil og blev sendt mod Sjælland...
De var så søde og så lækre...

Vi havde jo planlagt vores killingebesøg efter dette, så vi endte med at skulle finde en nødløsning og det gjorde vi så.. Den hed Madsby parken i Fredericia og det var vildt fedt. Så var lige inde i den historiske miniby. Den er et besøg værd og prisen er overkommelig. Vi gav 10 kroner for at komme ind..

Men nu vil jeg finde en seng, for jeg er en smule brugt...

Mange varme tanker
fra
Nethe

Ingen kommentarer: