onsdag den 18. juni 2008

Sommerferie

Hvordan mon det ord smager.. *tygger lidt på det*

Det smager af frihed, sove længe, dase, hygge... Mmm egentlig en dejlig smag - men er disse ting opnåelige - Frihed - ja det er det - frihed til at lave det jeg har lyst til, så som at male værelse, at designe hjemmesider og bare til at holde fri en gang i mellem.. Frihed til at besøge nogen uden at have dårlig samvittighed over at der er en eller anden opgave i forbindelse med studiet man forsømmer..

Sove længe - yeah rigth - som det kan lade sig gøre med en barn og tre katte i huset...

Dase - jow en gang i mellem...

Hygge - hele tiden, det skaber man jo selv - som foreksempel som nu, hvor jeg sidder og leger dynemonster (info til udeforstående, så er et dynemonster, når man pakker sig helt ind i en dyne bare for at pakke sig ind og fordi man synes det er lidt hyggeligt *rødme*)

*Tygger lidt videre* men sommerferie smager også af overståede eksamerne, ingen forpligtigelser overfor studie, forelæsere, studiekammeratter og studiegrupper.. Hvad igen bringer tankerne over på uafhængighed...

Nå ja og så var der lige den der med overståede eksamener, der sidder sikkert et par læsere der godt ved at jeg har været til eksamen i dag og lad os starte med den dårlige nyhed, vores rapport trak os ned, den var ikke dybdegående nok, til den gode nyhed - vi fik 4 for den (på den gamle karakterskala er det 7) og den allerbedste nyhed er så.. JEG ER VIDERE PÅ 3. SEMESTER..

Så nu vil jeg holde sommerferie i hvert fald fra mit studie, men ikke fra www.aarhusvest.dk eller fra det virkelig liv... Jeg håber lidt på at være lidt mere aktiv for www.aarhusvest.dk her til sommer...

Mange varme tanker
fra
Nethe * nu sommerferieramt og det gør ikke ondt **chokeret*

Ingen kommentarer: